×

هشدار

JUser: :_بارگذاری :نمی توان کاربر را با این شناسه بارگذاری کرد: 94

  • همگام صنعت اولین سازنده گاوصندوق غیرقابل نفوذ در ایران

    گاوصندوق های کوتاه و گاوصندوق های بلند و گاوصندوق های سفارشی
  • 1
جمعه, 20 -2633 23:20

ساخت گاو صندوق سفارشی اداری ( مدل 750KR )

ساخت گاو صندوق سفارشی اداری مدل 750KR

گاوصندوق نسوز اداری فوق نسبت به سطح ایمنی و ابعاد تقریبا بزرگی که دارد را میتوان گفت مناسب جهت استفاده در ادارت و یا موسسات ، سازمان ها یا فروشگاه هایی میباشد که حجم کاری تقریبا بالایی دارند.

گاوصندوق فوق را میتوان ، گاوصندوق اداری ، گاوصندوق نسوز ، گاوصندوق بانکی ، گاوصندوق ضد سرقت ، گاو صندوق فروشگاهی ، گاوصندوق اسلحه و ... نام برد.

اما در صورت نیاز میتوان از گاوصندوق های مشابه کوچکتر یا بزرگتری استفاده نمود.

حتی میتوان به صورت کاملا سفارشی گاوصندوق مورد نظر مشتریان را ساخت و ابعاد ، ضخامت ورق ، سطح ایمنی ، طبقات ، صندوق چه داخلی ، ضخامت بتن ، قفل کلیدی ، قفل رمزی ، رنگ ، صفحه فولادی ضد دریل ، ضد سرقت و ... را تغییر داد و آنها را تقویت نمود.

در ادامه لازم بذکر است هیچ نوع از گاوصندوق ها بعنوان مثال کاربری خانگی ، اداری ، بانکی ، طلا فروشی ، فروشگاهی و ... ندارد و بستگی به نیاز ، محیط قرار گیری گاوصندوق نسوز و بودجه ای که برای خرید صندوق میتوان پرداخت کرد ، باید با راهنمایی مدیران فروش گاوصندوق نسوز های این شرکت تماس گرفت و نوع آن را مشخص نمود.

از ویژگی های بارز این نسل از گاو صندوق میتوان به چند مورد اشادره کرد:

قاب خور بودن هر یک از زبا نه ها ، لولاهای قاب خور جهت سهولت در حمل و نقل که وزن صندوق را در زمان جابجایی میتوان تا حد مطلوبی کاسته و یا هنگام تعمیر میتوان درب را از بدنه به راحتی جدا کرد ، سیستم زبانه کشی چهار طرفه که توسط سیستم صفحه مکانیزم کار میکند ، نبشی کشی بدنه گاوصندوق از داخل جهت تقویت ورق و بافته شدن ورق بدنه به بتن ، بتن مصرفی در صندوق ها با عیار چهارصد میباشد ، ضد سرقت ، دریچه مخفی که به صورت عادی غیر قابل رویت می باشد و ...

ساخت گاو صندوق سفارشی اداری مدل 750KR

تمامی صندوق نسوز های این شرکت در شش رنگ متفاوت تولید میگردد و در صورت سفارش کارفرما میتوان گاوصندوق مورد نظر را سفارشی رنگ نمود.

حتی در صورت سفارش میتوان تمام ابعاد و ضخامت های صندوق مورد نظر را با مشاوره گرفتن از مدیران فروش این شرکت قبل از خرید گاوصندوق تغییر داد و هیچ نوع محدودیتی در انجام کار وجود ندارد.

در صورت نیاز برای کارشناسی محل ، جهت حمل و نقل و قرارگیری محل صندوق و مشاوره خرید درباره کیفیت گاوصندوق و سطح ایمنی آن میتوانید با مدیرت فروش هماهنگ نموده تا در اولین فرصت کارشناسان ما به محل حضور به عمل برسانند.

منبع : گاوصندوق اداری

اطلاعات تکميلي

  • ابعاد خارجی (ارتفاع،عرض،عمق): 120*65*65
  • ابعاد داخلی (ارتفاع،عرض،عمق): 110*56*47
  • وزن: 550 kg
  • قیمت: ...
  • نوع کاربری: خانگی, اداری, بانکی, ضد سرقت
بازدید 1452 بار
محتوای بیشتر در این بخش: « فروش گاوصندوق اداری ( مدل 650KK )

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.

گاوصندوق سفارشی همگام صنعت جزئیات گاوصندوق سفارشی