×

هشدار

JUser: :_بارگذاری :نمی توان کاربر را با این شناسه بارگذاری کرد: 94

  • همگام صنعت اولین سازنده گاوصندوق غیرقابل نفوذ در ایران

    گاوصندوق های کوتاه و گاوصندوق های بلند و گاوصندوق های سفارشی
  • 1
چهارشنبه, 26 -2669 20:27

خزانه دیواری کاوه مدل 150 VKR

خزانه دیواری کاوه مدل 150 VKR

این مدل از خزانه های دیواری در ساختمان های مسکونی نیمه کاره در داخل دیوار بکار میروند و بعد کار گذاشتن باید دور تا دور آن را بسته و پشت دیواره آن بتن تزریق نمود.

این نسل از گاوصندوق خزانه دیواری فوق را میتوان به نام های گاوصندوق خانگی ، خزانه دیواری خانگی ، گاوصندوق تو کار و .... نام برد و جهت استفاده در منزل پیشنهاد داد.

برخی از ویژگی های این مدل از خزانه های دیواری :

ویژگی های بارز خزانه های دیواری کاوه که باعث گردیده امنیت این نسل از صندوقها تا حد بسیار مطلوبی بالا رود قاب خور بودن هر یک از زبانها میباشد ( نر و مادگی زبانه و دیواره داخلی بدنه گاو صندوق ) که این ویژگی مبنی بر متمایز بودن گاوصندوق های این گروه میباشد و مقامت درب را در برابر دیلم تا حد بسیار بالایی بالا میرود .

و همچنین نیز میشود به تعداد زبانه های این گاو صندوق اشاره کرد که تعداد 2 عدد زبانه در جلو ، 1 زبانه در بالا ، 1 زبانه در پایین به صورت متحرک و 2 زبانه در پشت به صورت ثابت اشاره کرد .

درب گاو صندوق نسوز فوق از یک لایه ورق فولادی به ضخامت 3 میلیمتر ساخته شده است و ورق بدنه آن به ضخامت 2 میلیمتر میباشد و تعدادی میلگرد به روی بدنه بکار میرود که بعد از تزریق بتن توسط دیوار مهار گردد .

با استفاده از بتن در بین جدارهای خزانه دیواری فوق مقاومت حرارتی بالغ بر هفتصد درجه سانتیگراد به مدت یک ساعت را دارا میباشد .

خزانه دیواری کاوه مدل 150 VKR

خزانه دیواری فوق مجهز به یک عدد قفل گاوصندوقی ، یک عدد رمز مکانیکی تایوان و یک باکس داخلی  میباشد .

تمامی صندوق های نسوز این شرکت قابلیت تبدیل و تعویض انواع قفل ها را دارند و در صورت تمایل مشتری قابلیت تبدیل قفل ها به قفل رمزی دیجیتال ، آمریکایی و یا هر نوع قفل دیگر ، امکان پذیر میباشد و هزینه آن جدا گانه محاسبه میگردد .

در صورت تمایل و نیاز به کارشناسی ، کارشناسان این گروه برای بازدید از محل در اسرع وقت به محل کارفرما حضور به عمل میرسانند تا مشاوره حضوری به کارفرما دهند .

منبع : گاوصندوق خانگی

اطلاعات تکميلي

  • ابعاد خارجی (ارتفاع،عرض،عمق): 52*41*35
  • ابعاد داخلی (ارتفاع،عرض،عمق): 36*27*23
  • وزن: 27 kg
  • قیمت: ...
  • نوع کاربری: خانگی, اداری, درب خزانه
بازدید 939 بار

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.

گاوصندوق سفارشی همگام صنعت جزئیات گاوصندوق سفارشی